مسافرسفرمقدس

Pilgrim of sacred journey

مسافرسفرمقدس

Pilgrim of sacred journey

مهتاب شبی که ناز تو را میکشد ، با من و تنهایی کاریش نیست

تو را نمی دانم ستاره  ! مدتهاست که شب های مهتابی من بی ستاره اند. تاریکند.  خرده ای از کسی نیست و گله ای هم در میان نیست . من و تنهایی و تنهایی ومن ! همین . ستاره میگفت : اونجا اون بالا تو آسمون پر از ستاره است - خودش را نمیگفت – و من نمی دانستم چطور به ستاره ای که در آسمان نیست بفهمانم که در تنهایی و با تنهایی ، شب اگر ستاره هم داشته باشد شب است.

مهتاب شبان که جامش ز اختر لبالبست/ گر هر ستاره ماه شود/ باز هم شب / شب است.

خستگی هایم را میتکانم. خاک بازی می کنم ، با باد . می نشانم کنج تنه ام عنکوبت گیج پیر را و خو میکنم با تلاطم بی پایانی از دغدغه و فکر و ترس و پرخاش که جاری میشود ازفرق سر تا ریشه ام  و دوست دارم آه بکشم  تنهایی هایی که نمیگذارند داشته باشم را . دیروز انگار همین امروز بود، انگار همین حالا دیروز منست . تفاوتش در طرز ماندنم است و جریان پرخروش بی تاب کننده ای که آرامم نمی خواهد. تلاطم نا مهربانی که سکوتم آزارش میدهد ، سکوتم خرابش میکند، سکوتم صدایش را در می آورد. من و تنهایی و خروش بی پایان جریانی بی سامان  که خرابم میکند ، با ستاره هایی که نیستند تا برایم چشمک بزنند و برقصند وطنازی کنند، تو را نمی خواهیم ستاره ! . مهتاب شبی  که ناز تو را میکشد ، با من و تنهایی کاریش نیست. مانند دیروز بگذار صبح نیاید

چه شبهای زیادی که هرگزصبح نشدند.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا باقرنیا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام خیلی مخلصیم برادر .از خوندن نوشته هات ادم خسته نمیشه . بازم می خونم .

سلام از منه آبجی مهربانم لیلا خانم باقرنیا ! امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی . اینکه تو همش به من لطف داشتی رو هرگز از خاطر نمی برم . چندی پیش خبر فوت مادر گرامی تو را به من دادند ، خدایش رحمت کند زن شریفی بود و مادری خوب و صبور ! آخرین باری که از تو خبر گرفتم ، به تدریس ریاضی مشغول بودی و امیدوارم لحظه به لحظه مراتب عالی رو بگذرونی و موفق باشی .

لیلا باقرنیا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

لیلا باقرنیا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ

رضا باقرنیا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام رضا باقرنیا هستم مایل به آشنایی با شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد