مسافرسفرمقدس

Pilgrim of sacred journey

مسافرسفرمقدس

Pilgrim of sacred journey

برای بیاد آوری گذشته افراد باید پلان به پلان گذشته اشان را بیادشان آورد ؟

توجه کرده اید که ما همش در حال عجله کردن هستیم؟همین چند روز پیش باخبر شدم یکی از دوستانم عضو شورای شهری شده است در شهرکی کوچک اما به وسعت یک تاریخ در ابتدا با عجله از این اتفاق خوشحال شدم بعد با عجله به این فکر افتادم که او لیاقت این سمت را ندارد و بعد با عجله به این فکر افتادم که چه مردمی داریم که به این دوستم رای داده اند و باز هم با عجله به حال این کشور و این مردم غبطه خوردم از باب این اتفاق . اما بلافاصله در کسری از ثانیه و با عجله تمام به خودم گفتم شاید او انسان دیگری شده  شاید با تمام بی عقلی و عدم مدیریتش ( با لبخند و از روی صمیمیت میگویم ) اینجا بتواند نقش خوبی بازی کند و اثر گذار باشد اما بازهم رای م برگشت بازهم با عجله به لحظاتی که در چندین سال گذشته با هم داشتیم به تمام دروغها و خالی بندی ها و جا گذاشتنهایش فکر کردم و خندیدم ، به خودم به خاطراتم به لحظاتی که با هم گذراندیم به حرفهایش در مورد مسئولین نظام و خیلی چیزهای دیگر که نمیتوانم بگویم فکر کردم اما عجله در بیاداوری جایش را به عجله در خوشبینی داد و بازهم گفتم او از خیلی های دیگر بهتر است ( بخودم گفتم )واقعا بهتر است که او را انتخاب کرده اند . دوست دارم او را در صف نماز جمعه ببینم دوست دارم او را وقتی نماز میخواند ببینم دوست دارم او را وقتی در حال صحبت کردن در مواردی مانند کار درست ، کار بزرگ ، کار اثر گذار است ببینم . دوست دارم بازهم او را در جشن تولد ببینم که بازهم ان کارهایی که دوستمان بود میکند یا نه به ناچار انسان دیگری شده است. دوست دارم بدانم اینبار که نوشیدنی سکر آور به او تعارف میکنند چه میکند ؟ ( واقع آن لحظه دیدن دارد ) دوست دارم بدانم اگر به او گفتند فلانی پشت ماشین زانتیایش دو باکس ویسکی و ودکا داشته و الان در خدمت ماموران محترم نیروی انتظامی است چه میکند ؟ آیا عجله میکند در تصمیم گیری هایش ؟ دوست دارم بدانم با عجله تصمیم گرفت تا بشود عضو شورای شهر یا نه با تدبیر بود ؟

چند روز پیش همین دوست با عجله ای زیاد ، نامهربانی را باز هم بر من روا دانسته و از من نزد دوستی مشترک حرفهایی زده و آن دوست هم در عجله ای مثال زدنی برایم خبر اورده و از تهمتهایش به من گفته و من بازهم با عجله تمام خاطرات را پلان به پلان به یاد آوردم و غبطه خوردم. نمیدانم برای بیاد آوری گذشته افراد باید پلان به پلان گذشته اشان را بیادشان آورد ؟

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام

از شما دعوت میکنم لیستی از کتابهای پیشنهادی خودتان را در وبلاگ تان بگذارید و لینک آن مطلب را در وبلاگم بگذارید تا به اسم وبلاگ خودتان در وبلاگ "کتب پیشنهادی به انتخاب وبلاگ نویس‌ها" منتشر شود

برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه نمایید

با آرزوی موفقیت و سلامتی

لیلا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

با سلام خدمت برادر بزرگوارم
اینکه گذشته همیشه همراه آدمهاست قابل انکار است
اما اینکه پلان به پلانش را به یاد آورد باز به میزان تاثیرش بستگی دارد
واما اینکه پلان به پلانش را به رخ کشید بسته به ایمانش دارد.

صعید شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

عجب دنیای عجولی داریم.نظر شما در مورد عجله در عشق چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد