مسافرسفرمقدس

Pilgrim of sacred journey

مسافرسفرمقدس

Pilgrim of sacred journey

نامه های یک پیامبر - جبران خلیل جبران

 تو موهبت ادراک را داری ، .... محبوبم !. تو همچون روح اعظم هستی که به انسان نزدیک میشود.;نه تنها برای تقسیم روزهای خود با او ، که برای کاری بس شگرف تر . از زمانی که این موضوع را دانسته ام معجزه این موهبت تو روزها و شبهای مرا به سوی کمال دگرگون کرده است .
 همیشه فکر می کردم اگر کسی ما را درک کند این ادراک منجر به بردگی ما خواهد شد ، باید به بهای درک شدنمان - هر چیزی را بپذیریم . با این وجود ادراک تو صلح و آزادی ژرفتر از آنچه تاکنون 

تجربه کرده ام به من بخشیده .

در آن ساعات ملاقات ما با هم ، تو نقطه ای تاریک را در قلب من کشف کردی ؛ از سینه ام بیرون کشیدی ، لمسش کردی ، و برای همیشه ناپدید شد – و  زنجیرهایی که مرا به بند می کشیدند ،

شکسته شدند .

خداوند تو را رستگار کند .

جبران خلیل جبران این نوشته را در کتاب پیامبر خود آورده است . آیا شما کسی را دارید که شایسته همین نوشته باشد؟ آیا کسی را دارید که بتوانید عین این نوشته را برایش ارسال کنید؟ اگر جوابتان مثبت است به شما تبریک می گویم و اگر نه برای تنهائی تان دلم میگیرد.


نظرات 1 + ارسال نظر
حسینی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://safarnameh1389.blogsky.com

سلام. ممنون که به وبلاگم سر زدید. راستش مدتیه این موضوع شدیدا فکرمو مشغول کرده. تا اینجای سفرم که رسیدم میبینم که بنده خوبی برای خدا نبودم. لطف خدا خیلی بیشتر از چیزی بوده که من براش انجام دادم خیلی دلم میخواد جبران کنم. ولی چه جوری نمی دونم. می دونم دوست داشتن من به حدی که خدا منو دوست داره نیست. ولی اینو میدونم که دیگه خدارو فقط برای حل مسایلم نمیخوام. چون اون مسایل خود من هستم پس اگر خدا به من نظر داشته باشه یعنی تمام مسایل حله . مهم خود من هستم که بتونم بنده خوبی باشم. از این به بعد سفرم میخوام خودم باشم یعنی اونی که خدا میخواد. لطفا بهم بگید چه جوری ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد